Home office – dopady na zamestnancov a zamestnávateľov

23.11.2023 | 09:30
23.11.2023 | 12:00
21.11.2023
ONLINE WEBINÁR - v slovenčine
Poplatok pre členov: 0,00 €
Poplatok pre nečlenov: 0,00 €

Popis

Slovensko-rakúska obchodná komora v spolupráci s Taliansko-slovenskou obchodnou komorou a so spoločnosťami Grant Thornton Slovensko  a Taylor Wessing Slovakia  si Vás dovoľujú pozvať na webinár  

Home office – dopady na zamestnancov a zamestnávateľov


Manažérsky pohľad:

Ako sa dynamika práce na diaľku zmenila po skončení pandémie a aký to má vplyv na zamestnancov aj zamestnávateľov?

Aké kroky potrebujú firmy a manažéri podniknúť, aby sa účinne prispôsobili novej realite práce na diaľku?

Právne aspekty:

Možnosť zamestnávateľa nariadiť home office a právo zamestnanca na home office v aktuálnej situácii.

Deliace kritériá medzi pravidelným a príležitostným home office. Prečo je to dôležité?

Špecifiká práce na home office (praktické aspekty dohody o home office, miesto výkonu práce, evidencia pracovného času, BOZP).

Mzdové a daňové aspekty:

Preplácanie výdavkov zamestnancovi v súvislosti s výkonom práce z domu.

Povolenie výkonu práce z domu zamestnancom žijúcim v iných krajinách a dopady na zdanenie príjmu.

Zjednodušené pravidlá pre vydávanie A1 formulárov pre účely sociálneho zabezpečenia v súvislosti s výkonom telepráce (zmluva medzi SR a Rakúskom).


Prednášajúce: 

Jana Kyselová, Director, Payroll and Global Mobility Services, GRANT THORNTON 

Martina Švaňová, Manager, Financial Services - Payroll, GRANT THORNTON 

Andrea Vančíková, Director, Advisory - Human Capital Services, GRANT THORNTON 

Radoslava Lichnovská, Counsel, TAYLOR WESSING


Tešíme sa na Vašu účasť!

Fotogaléria

Partneri podujatia

Dokumenty na stiahnutie