Slovensko-rakúska obchodná komora v spolupráci s Taliansko-slovenskou obchodnou komorou a so spoločnosťami Grant Thornton Slovensko a Taylor Wessing Slovakia si Vás dovoľujú pozvať na webinár
Home office – dopady na zamestnancov a zamestnávateľov
Manažérsky pohľad:
Ako sa dynamika práce na diaľku zmenila po skončení pandémie a aký to má vplyv na zamestnancov aj zamestnávateľov?
Aké kroky potrebujú firmy a manažéri podniknúť, aby sa účinne prispôsobili novej realite práce na diaľku?
Právne aspekty:
Možnosť zamestnávateľa nariadiť home office a právo zamestnanca na home office v aktuálnej situácii.
Deliace kritériá medzi pravidelným a príležitostným home office. Prečo je to dôležité?
Špecifiká práce na home office (praktické aspekty dohody o home office, miesto výkonu práce, evidencia pracovného času, BOZP).
Mzdové a daňové aspekty:
Preplácanie výdavkov zamestnancovi v súvislosti s výkonom práce z domu.
Povolenie výkonu práce z domu zamestnancom žijúcim v iných krajinách a dopady na zdanenie príjmu.
Zjednodušené pravidlá pre vydávanie A1 formulárov pre účely sociálneho zabezpečenia v súvislosti s výkonom telepráce (zmluva medzi SR a Rakúskom).
Prednášajúce:
Jana Kyselová, Director, Payroll and Global Mobility Services, GRANT THORNTON
Martina Švaňová, Manager, Financial Services - Payroll, GRANT THORNTON
Andrea Vančíková, Director, Advisory - Human Capital Services, GRANT THORNTON
Radoslava Lichnovská, Counsel, TAYLOR WESSING
Tešíme sa na Vašu účasť!