Prednášajúci:
Pavol Múdry
Zakladateľ tlačovej agentúry SITA a prezident slovenskej organizácie IPI (International Press Institute)
Pódiová diskusia:
Christoph Thanei
Šéfredaktor NPZ-Neue Pressburger Zeitung a dlhoročný korešpondent "Die Presse" a "Deutsche Presse-Agentur dpa" na Slovensku
Pavol Múdry
Zakladateľ tlačovej agentúry SITA a prezident slovenskej organizácie IPI (International Press Institute)
Milan Mokráň
Generálny riaditeľ vydavateľstva Ecopress, a.s.
a ďalší hostia
Obsah:
Mediálna komunikácia
Ako vzniká mediálna správa? Formy správy. Rozšírenie správy. Atraktívne témy pre médiá. Čo priťahuje žurnalistov?, Čo predáva médiá? Emócie ako hlavný cieľ médií. Čo potrebujú médiá? Žurnalisti potrebujú veľa informácií, nie vždy a okamžite ich ale využívajú. Časový priebeh rôznych médií – kedy a prečo sa musia dodržiavať termíny.
Krízová komunikácia
Pravidlá internej komunikácie. Kedy vzniká potreba mediálnej krízovej komunikácie? Čo je kríza a čo komunikačná kríza? Čo chce verejnosť počuť a čítať a kde je pravda? Zlaté pravidlá krízovej komunikácie. Krízový management, byť pripravený je jedným zo základných princípov – ako? Rôzne druhy krízy.