Mediálna a krízová komunikácia pre zahraničné firmy na Slovensku

12.11.2013 | 09:00
11.11.2013
Falkensteiner Hotel Bratislava****, Pilárikova 5, Bratislava
Poplatok pre členov: 0,00 €
Poplatok pre nečlenov: 39,00 €

Popis

Prednášajúci:

Pavol Múdry

Zakladateľ tlačovej agentúry SITA a prezident slovenskej organizácie IPI (International Press Institute)


Pódiová diskusia:

Christoph Thanei

Šéfredaktor NPZ-Neue Pressburger Zeitung a dlhoročný korešpondent "Die Presse" a "Deutsche Presse-Agentur dpa" na Slovensku


Pavol Múdry

Zakladateľ tlačovej agentúry SITA a prezident slovenskej organizácie IPI (International Press Institute)


Milan Mokráň

Generálny riaditeľ vydavateľstva Ecopress, a.s.

a ďalší hostia


Obsah:

Mediálna komunikácia

Ako vzniká mediálna správa? Formy správy. Rozšírenie správy. Atraktívne témy pre médiá. Čo priťahuje žurnalistov?, Čo predáva médiá? Emócie ako hlavný cieľ médií. Čo potrebujú médiá? Žurnalisti potrebujú veľa informácií, nie vždy a okamžite ich ale využívajú. Časový priebeh rôznych médií – kedy a prečo sa musia dodržiavať termíny.


Krízová komunikácia

Pravidlá internej komunikácie. Kedy vzniká potreba mediálnej krízovej komunikácie? Čo je kríza a čo komunikačná kríza? Čo chce verejnosť počuť a čítať a kde je pravda? Zlaté pravidlá krízovej komunikácie. Krízový management, byť pripravený je jedným zo základných princípov – ako? Rôzne druhy krízy.

Dokumenty na stiahnutie