Za uplynulý rok prešla zákaznícka skúsenosť výraznou zmenou, a preto na túto tému budeme diskutovať s odborníkmi na CX. Spoločne sa pokúsime objasniť, ako sa zmenili potreby zákazníka a aké trendy priniesla do zákazníckej skúsenosti pandémia. Zároveň sa v diskusii s vybranými značkami dozviete, ako pristupujú k zákazníckej skúsenosti a vďaka čomu sa umiestnili v TOP 50 najobľúbenejších značiek na Slovensku.
Slovensko-rakúska obchodná komora v spolupráci s naším členom KPMG a zmiešanými obchodnými komorami na Slovensku, si Vás dovoľuje srdečne pozvať na prednášku s diskusiou o Customer Experience, na ktorej sa dozviete, čo je zákaznícka skúsenosť, prečo je dôležitá a ako sa zmenila za posledné obdobie.
Tešíme sa na Vašu účasť
Team SOHK